Va prezentam noul sistem de admisie sport Porsche 996 Turbo/S/X50/ GT2 Competition 74mm creat de catre IPD Plenum. Motorul puternic al modelului 996 Turbo poate face din acesta un veritabil supercar. Castigurile de putere, respectiv de cuplu sunt imediate si nu necesita eventuale adaptari. Instalarea acestui sistem de admisie sport poate fi dificila, de aceea recomandam sa apelati la un dealer IPD Plenum pentru aceasta operatiune. Cresterea de putere se va realiza constant pe toata plaja de acceleratie a oricarui model 996 Turbo. Aceasta admisie se preteaza pentru modelel de 996 cu o putere mai mare de 600HP. Au fost cazuri in care a fost instalata pe masini cu o putere mai mare de 1000HP, iar rezultatul a fost unul fantastic.
# Admisie sport Porsche 996 Turbo/S/X50/ GT2 Competition 74mm IPD Plenum
Aceasta admisie sport oferta o putere uluitoare motorului si totodata un castig de performanta ridicat. Acesta va ridica performantele supercar-ului la cote maxime. Castigul maxim de putere se va regasii pe toata plaja de turatie a acestuia. Cel mai simtitor se va simtii intre 3500-5000 RPM. Aici discutam de o crestere semnificativa de ~42 HP incepand de la 4300 rpm si mentinandu-se pe toata plaja de acceleratie a autoturismului. In ceea ce priveste cuplul, acesta va avea o crestere de +37 NM pe toata plaja de acceleratie a noului model de Porsche 911 Turbo/S. La fel ca si in cazul cresterii de putere, cresterea cea mai simtitoare va fi resimtita intre 3500-5000 RPM.
Printre cele mai importante beneficii ale produselor IPD Plenum putem enumera:
• compatibiltate 100% cu noile modele de Porsche
• crestere de putere constanta pe toata plaja de acceleratie
• crestere de cuplu constanta pe toata plaja de acceleratie
* pretul nu include transportul pentru sistemul de admisie sport Porsche 996 Turbo/S/X50/ GT2 Competition 74mm IPD Plenum din SUA. Costul transportului va fi calculat separat pentru fiecare comanda in parte. Pentru o cotatie exacta de pret va rugam sa luati legatura cu reprezentatul de vanzari Project 85 Automotive.