Capac motor VW Golf GTi/R MK8 fibra carbon EVENTURI a fost dezolvat pentru a asigura performanta maxima. Compatibilitatea este extinsa pentru VW Golf MK8. Aceasta asigura cea mai eficienta si directa cale a fluxului de aer direct catre motorul autoturismului. Prin inlocuirea capacului de plastic OEM cu acest capac motor conceput integral din fibra de carbon, va asigurati o crestere importanta look-ului. Impactul vizual al motorului va fi schimbat radical. Rezultatul final va fi un sistem de admisie optimizat ce va asigura in mod consecvent castiguri notabile de performanta.
#Capac motor VW Golf GTi/R MK8 fibra carbon EVENTURI
Acest capac motor VW Golf GTi/R MK8 fibra carbon EVENTURI va directiona aerul catre cutia in care se afla filtrul de aer. Aceasta are o forma cuboida care da nastere la turbulente si mareste lag-ul turbinei. Trecerea de la filtrul de aer standard (OEM) la intrarea rotunda a turbinei vor da nastere unor ineficiente in traseul de admisie al autoturismului dumneavostra. Aceste ineficiente vor fi rezolvate odata cu schimbarea sistemului de admisie cu un sistem de admisie aer sport EVENTURI.
Printre cele mai importante beneficii ale produselor EVENTURI putem enumera:
• Filtru de aer de inalta performanta (generatia II)
• Carcasa conceputa din aluminiu pentru o directionare optima a fluxului de aer
• Forma perfecta datorita taierii laser cu jet de aer rece
• Suport din otel inoxidabil taiat cu laser
Carcasa filtrului de aer EVENTURI contine un filtru cu debit de aer marit. Suportul construit din fibra de carbon acopera filtrul montat in sens opus. Acesta formeaza un flux de aer continu pana la tubul de admisie al turbinei. Filtrele de aer sport EVENTURI ajuta fluxul de aer sa se deplaseze prin carcasa si totodata sa permita un profil de viteza uniform.
Acest fapt duce la un raspuns mai bun al acceleratiei si totodata la o crestere semnificativa a puterii motorului dumneavostra. Acest capac motor VW Golf GTi/R MK8 fibra carbon EVENTURI va inlocui capacul de plastic OEM al motorului. Aceasta va bloca caldura degajata din compartimenul motor, pentru a asigura o temperatura cat mai scazuta a aerului din sistemul de admisie.