Sistemul de admisie sport Jaguar F Type V6 Black Carbon EVENTURI a fost dezolvat pentru a asigura performanta maxima. Compatibilitatea este extinsa pentru modelele seriei F Type. Aceasta asigura cea mai eficienta si directa cale a fluxului de aer direct catre camera de ardere a motorului. Prin inlocuirea sistemului de admisie OEM cu sistemul de admisie sport EVENTURI, va asigurati o crestere importanta a puterii motorului. Aceasta va introduce un debit de aer mai mare dar totdata mult mai rece comparativ cu cel introdus de sistemul OEM. Rezultatul final va fi un sistem de admisie optimizat ce va asigura in mod consecvent castiguri notabile de performanta. Crestere putere: 24hp / 25nm.
Cutia in care se afla filtrul de aer are o forma cuboida care da nastere la turbulente si mareste lag-ul turbinei. Trecerea de la filtrul de aer standard (OEM) la intrarea rotunda a turbinei vor da nastere unor ineficiente în traseul de admisie al autoturismului dumneavostra. Aceste ineficiente vor fi rezolvate odata cu schimbarea sistemului de admisie cu un sistem de admisie aer sport EVENTURI.
# Admisie sport Jaguar F Type V6 Black Carbon EVENTURI
Printre cele mai importante beneficii ale produselor EVENTURI putem enumera:
• Filtru de aer de inalta performanta (generatia II)
• Carcasa conceputa din aluminiu pentru o directionare optima a fluxului de aer
• Forma perfecta datorita taierii laser cu jet de aer rece
• Suport din otel inoxidabil taiat cu laser
Carcasa filtrului de aer EVENTURI contine un filtru cu debit de aer marit. Suportul construit din fibra de carbon acopera filtrul montat in sens opus. Acesta formeaza un flux de aer continu pana la tubul de admisie al turbinei. Filtrele de aer sport EVENTURI ajuta fluxul de aer sa se deplaseze prin carcasa si totodata sa permita un profil de viteza uniform. Acest fapt duce la un raspuns mai bun al acceleratiei si totodata la o crestere semnificativa a puterii motorului dumneavostra.
Sistemul de admisie sport Jaguar F Type V6 Black Carbon EVENTURI va inlocui tubulatara standard a autoturismului. Aceasta va bloca caldura degajata din compartimenul motor, pentru a asigura o temperatura cat mai scazuta a aerului din admisie. Ultima parte a sistemului de admisie este cea din aluminiu care se afla in spatele grilajului. Aceasta directioneaza aerul din exteriorul autoturismului in interiorul canalului. Pe masura ce autoturismul va accelera, aerul va intra cu o putere mai mare in admisie. Aceasta va indeparta aproape in totalitate aerul fierbine produs de catre motor. Astfel acesta nu va fi nevoit sa traga aerul doar din fata autoturismului. Un ultim beneficiu este acela ca lungimea totala a sistemului de admisie va fi redusa.